En bubbla kan inte vara för evigt!

Jag sa ju att bubblan inte kan vara hel för evigt. Nu har bubblan spruckit... Jag är inte så lycklig längre.. jag är trött, supertrött! Det kom över mig igår efter att jag hade färgat mig och jag kom på att jag inte skulle hinna vara hemma nåt igen! Jag har knappt sett min lägenhet på en hel månad! Anledningen är att jag måste lära mig att säga nej.. jag måste säga nej och sluta planera in saker varje ledig sekund så att jag hinner ta det lite lugnt också! Så det är mitt nyårslöfte.. att lära mig att säga nej!!!! 

Tur att det är vår mor & dotter dag i Stockholm imorgon.... ska bli så mysigt att bara få umgås med mamma en hel dag och koppla bort vardagslivet!!!

Ni ska få se hårfärgen men batteriet på kameran är slut och jag hinner inte ladda det..... ska iväg till jobbet nu! Ska ju vara borta hela helgen så det kommer nog bli ganska lugnt på bloggfronten då så att ni vet det! Men om ni inte har hört nåt innan så ska jag vara tillbaka på söndag!!!

Ha en superbra helg!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Tyra

Allt löser sig gumman puss

2008-11-28 @ 14:26:00
URL: http://www.tyras.se
Postat av: Johanna

Hallå tjejen.



Nu blev det olägligt kanske. Men jag tänkte bara tala om att jag och rötotten ska ha fest nu på lördag eftersom jag åker till italien veckan därpå. Så det vore super skojjigt om du ville komma då!

Kram

2008-12-01 @ 17:41:51
URL: http://misschanel.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se