En bra dag!!!En tisdag!!!

Har egentligen inget vettigt att skriva förutom att det är sjukt skönt med sovmorgon!!! Börjar inte förrän 12 idag så jag har hunnit med att sova, diska, plocka undan lite & äta frukost! En bra start på dagen!
Desperate Housewifes ikväll... och jag som missade förra veckan!! Någon som kan uppdatera mig?? Ska se om vi ska träffas och kolla på det tillsammans ikväll igen.. var ju 2 veckor en sist! Det har ju blivit en kul stund i vardagen! Kul att göra en sån sak som ett tv program till en speciell kväll. Längtar till varje tisdag nu och hur ofta längtar man till en tisdag annars??? Unna er mer vardagslyx i livet!!!

Nej ska väl klä på mig så att jag inte kommer försent till jobbet.. det vore ju ganska pinsamt när man inte börjar förrän 12!

Ha en bäst dag!!!

XOXO


                                         

                      
                                         
 Känner mig glad idag :-)

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Tack!

Ja, jag pratade med Malin och vi sa med att Teaterbaren blir nog bäst!

När då? Halv 6 eller? För vi måste ju va där innan 7!



Kram

2008-11-11 @ 13:58:02
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Plingar dig imorgon kväll/ eller du mig fall jag glömmer. Går vi ner ihop? -åker, frågar henke-

Hörs imorgon.

Puss

2008-11-11 @ 15:00:48
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se