Det ligger en stämning i luften...

Godmorgon!

Det ska börjas i tid säger man ju så det gjorde jag! Jag började kl 8 imorse... skulle släppa in några elektriker på morgonkvisten så det var bara att stiga upp! Fats jag gillar att stiga upp tidigt ibland, det är en speciell känsla då på morgonen när hela staden vaknar upp och ingen riktigt har kommit igång (förutom de duktiga joggarna som alltid springer omkring bland alla trötta arbetare på väg till jobbet). Senare under dagen förvandlas alla till stressiga människor som bara vill hinna klart alla ärende, för att senare på kvällen bli glada över att dagen är slut och man kanske kan ägna sig åt en kvällsaktivitet som bio eller middag! Konstigt att en hel omvigning kan få en annan stämning beroende på vilken tidpunkt det ärpå dagen och även vilken veckodag det är, för visst är det en uppfylld nästan förväntasfull stämmning som ligger över stan en lördag för att sedan bli en flanerande mys stämmning på söndagen??? Håller ni med?? Kan ni också känna av de här olika stämningarna eller är det bara i min fantasi de finns???

Hoppas ni får en bra dag allihopa, själv ska jag göra mitt bästa för att få det (känns som om det kommer bli det också:-)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se