Burberryförbannelsen har slagit till igen!!!!!!!!!

Neeeeeeeej detta är ju helt sjukt!!!!!! Burberryförbanelsen har slagit till igen!!!! Jo det är sant!! Nu börjar det bli riktigt läskigt..... Detta stog Erikas blogg ikväll:

-MarieLouise: den där förbaskade förbannelsen slog till hemma i mitt badrum dagen efter dig. Tappade min parfymflaska i toaletten, innan det sa "plums" sa det "krasch" och vårt pyttelilla stackars badrum STANK (doftade) verkligen Burberry Touch hela dagen.. tänkte jag skulle ringa och berätta, skrattade hela dagen åt att jag läste ditt inlägg och morgonen efter drabbar den mig! Burberryförbanelsen..

Spooooky


Shit vågar ni köpa Burberry längre eller är det bäst att låta bli så att man slipper irretationsmomentet när det går sönder??????? 

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Ja det är sant, det vore ju kul! Vart ska vi va då? Hos dej kanske? Inte varit hos dej ju..



Kram kram

2008-11-09 @ 22:10:35
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Meen fy va creapy. Jag har den parfymen som gick sönder för dig. Så jag ska inte röra den ur badrumsskåpet nu, för då går den väl sönder!

Kramis

2008-11-10 @ 17:41:02
URL: http://misschanel.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se