Och vinnaren är... nehe vi tar om det:och vinnaren är????

Nu har jag problem.. eller en stor övning framför mig beroende på hur man ser det! Vi kommer få decembers lön redan på måndag så att vi ska ha till julklappar... ojojoj hur ska jag få pengarna att räcka till 25 Januari????? Jag som knappt får pengarna att räcka i en vecka ska nu få de att räcka i typ 6 veckor!! Och det över en jul & nyår också...... Detta blir spännande.....

Vad som inte är så spännande däremot (weehoo märkte ni min snygga övergång nu) är ju Idol 2008... har varit tråkigt från start till slut, med alldagliga artister, tråkig jury (förutom Anders som är ganska rolig och Andreas som är ganska snygg.... ok en tråkig Laila då!) och som avslutning en riktigt slätstruken och dålig låt! Varför är det alltid en ballad??? En tråkig ballad?? Kan de inte få en rolig låt de stackars idolerna??? Hmm får se vem som vinner... reklamen är slut nu, Peter Jhide försöker vara rolig igen... och nu, nu kommer det... och vinnaren är.. nehe, först lite frågor till de stackars supernervösa Idolerna för att skära lite till på deras redan trasiga nerver.. och nu kommer de redan utslagna Idolerna (förlorarna kan man säga) med kuveret, det kuvereret som redan har varit inne på scenen och vänt en gång innan reklamen.. och nu!!! NU kommer kanske vinnaren (om de inte hittat på nåt mer skoj för att dra ut på det hela).. och vinnaren är: nu kommer låten och det är.... Kevin!!! Synd jag höll på Alice och nog för att det jämt går bättre för tvåan men orka lyssna på den här vinnarlåten med honom 2 gånger i halvtimmen på radio det närmaste halvåret.. hon gjorde låten bättre (även om låten fortfarande inte var bra).

Nehe dags att sova... och drömma om en framtid som blivande Idol kommentator!!!

Sov gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se