Kalla oss chearleaders!

Jamen jag höll ju på att glömma... lovade ju er lite bilder ifrån tisdags och bloggträffen på Teaterbaren, här kommer de:



Nästan hela gänget som var där... förutom Lisa (hmm Lisa försvann ju en stund... )



Under kvällen fick vi några uppdrag som vi skulle göra och för varje uppdrag vi klarade så fick vi en shots (jag sa ju att jag missade en rolig kväll) och ett av uppdragen var att vi skulle bygga en pyramid...  kolla bilden, så typiskt mig att posa under tiden som jag ska koncentrera mig och dessutom har 2 st människor som står på min rygg.. så här såg det i alla fall ut när vi byggde....




... och såhär hög blev pyramiden när den var klar :-) Inte illa va!!! Ett riktigt roligt uppdrag!!!




Nästa uppdrag var att gå catwalk på bardisken.. vilket också betydde att vi var tvugna att vända och gå tillbaka också och då möta varanndra... alla vana krogmänniskor vet att en bardisk inte är så bred.. också ett kul uppdrag!!



Fast sen blev jag och Alec så trötta så att vi åkte hem... synd faktiskt men som sagt det behövdes då... vad säger ni???Ska vi göra om det på tisdag igen???Lovar att jag är lie piggare då :-) snäääääääääääälla!!!!



Nej dags att sova... har haft en supermysig kväll! Kan man ha annat när man är nyduschad med myskläder och duntofflor och ett glas rödvin i handen??? Mer vardagslyx till folket!!!
Till helgen bär det av till Göteborg för att jobba lite i butiken där! Är supertaggad, ska bli grymt kul att se deras nya butik och förhoppningsvis så kan man hjälpa till att stötta lite såhär i början också! Men detta betyder igen att det nog inte blir så mycket bloggande av denna helg heller (nej jag försöker inte bli en Blondinbella wannabee och ta bloggpaus varje helg) får jag tillång till en dator ska jag självklart ge er en liten uppdatering om min helg annars så syns vi på söndag!!  

Kommentarer
Postat av: Jennyh

Haha vilka bilder :) blire repris på tisdag? kram!

2008-12-05 @ 13:33:15
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Lånade några bilder :)

2008-12-05 @ 15:36:59
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Tyra

Puss löv juv

2008-12-06 @ 00:12:07
URL: http://www.tyras.se
Postat av: Anonym

Haha..nice.Fortsätt bygga pyramider,det är roligt!

Kram

2009-07-15 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se