Slutat blogga???Nej bara sovit i 2 dygn....

Jag vet vad ni tänker nu.. ånej har hon slutat bloggat?? Vad ska vi nu roa oss med??? Men ta det lugnt, jag har inte slutat blogga!! Nej jag har bara varit sjuk.. riktigt sjuk, inte sådär lagom sjuk så att man kan ligga och kolla på alla dåliga dagtids serier på tv och tycka synd om sig själv. Nej har varit så sjuk så att jag har legat däckad i min säng i nästan 2 dygn med ett litet avbrott för en tur till vårdcentralen. Den mesta tiden har jag bara sovit har inte ens orkat läsa eller någonting, så onödigt att vara sjuk då!!! Vad det är för fel på mig då?? Jo med min vanliga bra planering så har jag ju såhär lagom till jul fått halsfluss... och igår hade jag över 39 graders feber vilket jag aldrig haft förut. Så nu är det till att äta penecillin i 10 dagar!! Kul jul!!! (ett ordspråk som passar ovanligt bra för tillfället)

Så nu vet ni läget.... nu ska jag nog sova lite till!! Kommer nog aldrig mer kunna klaga på att jag inte är utvilad efter det här!


God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se