En ansträngande dag i soffan....

Idag på min lediga dag så borde jag ha:

- Diskat..
- Plockat undan alla saker som ligger överallt..
- Packat upp väskan från Göteborg..
- Dammsugit..
- Hängt upp mina advenstprylar klart (kan ju vara kul att få det gjort INNAN jul)
- Gjort matlådor..
- Göra en vaxproppsrensning


Idag på min lediga dag har jag istället gjort:

- Sovit till kl 12.. sov sammanlagt 12 timmar i natt
- Legat och läst (har börjat på en ny bok, Snabba cash, verkar riktigt bra)
- Kollat på 7 avsnitt av Vänner... är ett STOOOOOORT fan av Vänner
- Kollat på 3 avsnitt av Thats ´70 show... det bästa med att vara ledig en vardag, att man kan kolla på den serien!!
- Gjort en vaxproppsrensning.. japp jag gör sådana ibland men det är skönt jag lovar!!Faktsikt ni borde pröva!! Även om det låter äckligt... Det enda som jag borde ha gjort som jag verkligen gjorde...
- Köpt en onyttig baugette til middag.. orkade inget mer avancerat än så! Men lägg märke till att jag faktiskt gick ut genom dörren för att köpa den..


Ja vad kan jag säga?? Har haft en riktigt slappar dag helt enkelt! Men det känns som om det verkligen behövdes! Nu kan jag nog bli pigg igen :-) Dags att sova nu (jo jag är fortfarande lite trött) imorogn gäller det att vara pigg!! Först en superrolig dag på jobbet då vi ska boosta butiken och på kvällen är det sista avsnittet av Desperate Housewifes för den här säsongen (SNYFT!!!!) och det ska självklart ses på Teaterbaren.... så kom dit alla som vill!!!!

Puss & god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se