Är så bortskämd!!!!

Hemma från Göteborg!!!! Har haft en superbra helg, så bra att jag var tvungen att sova hela dagen idag för att jag var så slut! Men nu börjar jag vakna lite (tur det för snart är det ju dags att lägga sig igen).
Har hittat en tjej som knäcker mig när det gäller att festa.. Therese!!! Ojojojoj vad roligt vi hade ute!! Längesen jag skrattade så mycket när jag var ute.. fick ont i magen av alla skrattattacker! Ska försöka locka hit henne till Norrköping snart, skulle vara så kul att dra med henne ut här!
Men största överasskniingen var ändå resan hem.. Elin hade bokat biljett åt mig och jag vet inte riktigt om hon själv vet vad hon bokade för biljett! Men jag klagar inte.. abslut inte snarare tvärtom! En första kklass biljett med supersköna säten och kaffe & frukt!!!!! Men inte nog med det, när den egna tågvärdinnan vi hade hälsade oss välkommna så sa hon att till de som hade en återbetalnings biljett (eller vad det heter) ingår det en smörgås. Så när hon kom och kollade min biljett så frågade jag om jag hade ne sån biljett så att jag får en smörgås, Hon svarar:

- Nej det har du inte, du har en sån biljett som det ingår en 3-rätters middag! Jag kommer med den strax!

Japp jag blev serverad en 3-rättersmiddag vid min sköna plats och efter det så kom hon med mer kaffe (jag hade ju redan hämtat en stor kopp som jag redan druckirt upp) Kommer aldrig mer att åka andra klass :-)

Men nu är ni sugna på att se lite bilder va??!! Här kommer de:



Vid entrén till den snygga Nordik butiken i Partille....



Fattar ni att Therese stog och lagade mat till mig och jaga bara satt och drack drinkar och tittade på.... jag hade så bra!!!







Eftersom jag var gäst så fick jag det finaste sugröret... som Therese ända var mest sugen på :-)



Vi hittade ragg ute!!!!  Och för er som inte ser det så är det Brad Pitt... jag såg det inte.. hade kansk druckit lite för mycket



Kvällens roligaste var när jag vände mig bort en sekund och sen när vände tillbaka så stog Therese och den här killen med händerna på varandras huvud och dansade!! Så fortsatte det, trodde nästan de skulle börja bråka på riktigt! Höll på att dö av skratt och höjdpunkten var när Therese även började dansa Markoolio dansen!!!! Hade träningsvärk dagen efter av skratt!!!



Ok jag måste erkänna.. jag tog upp kameran och fotade min middag på tåget!!! Jag var tvungen!! Fast det avslöjade nog ganska snabbt att jag inte brukar åka första klass varje dag..... under folien fanns det kycklingfilé och potatisgratäng med äpple i!!!! Faktiskt riktigt gott!!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Fasen vilken lyx att åka första klass :)

2008-12-08 @ 19:45:11
URL: http://metrobloggen.se/mickew
Postat av: Hanna

Jävlar vilken Nordikbutik! Där skulle jag vilja gå lööös! Klart vi se i möra=) Kram!

2008-12-08 @ 23:00:28
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se