Älskade vän.. du är bäst!!!!!!

Har man världens bästaste bästa kompis när man får ett blombud till jobbet eller???? Japp det är sant, min underbara vän Ida skickade ett blombud till mitt jobb!! En jättefin julblomma och världens finaste kort... gissa om jag blev glad!!! I tråkigaste vädret, fortfarande trött efter halsfluss och så mycket att göra på jobbet så att man inte vet vart man ska börja, då kommer hon ändå på ett sätt att vända dagen till en helt underbar, solig och glad dag!!!!!!!! Önskar att ni alla har en vän som Ida för hon får en verkligen att må bra!! Läs bara vad som stod på kortet så förstår ni......

"God jul & gott nytt år önskar jag dig min vän. Jag älskar dig så, du är den finaste vän man kan ha! Du har en stor plats i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha. Hoppas vi ses snart igen för med dig mår jag alltid underbart! Puss & Kram Ida"


Behöver nog inte säga att tårarna kom när man läste det....

Tack igen gumman!!!!! Det är sådana här saker som verkligen betyder nåt, och du är bäst på sådana saker!!! Är så glad att du finns och är min vän!!! Älskar dig!!!!!!

                             


Haha det låter som om vi har riktiga kärleksförklaringar till varandra men det är viktigt att man berättar för sina vänner hur mycket de betyder för en tycker jag! Det är sånt som håller vänskapen vid liv, vem blir inte glad över att höra att man är en bra vän??!! En sak till som betyder mycket för mig med Ida är att vi verkligen har vuxit upp ihop. Vi har startat livet ihop och jag vet att vi alltid kommer att följas resten av livet också. En barndoms kompis vet allt om en och ändå tycker om en :-)
Så nu i juletider, varför inte dra iväg ett sms till era vänner och berätta hur mycket de betyder för er!! Det gör mycket att få ett sånt sms jag lovar :-) Själv kommer jag så fort jag känner mig lite nere tänka på min julblomma och då kommer jag bli glad igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Såna vänner är ovärderliga. På det sättet är ni tjejer bättre på att visa det, vi killar skulle ju aldrig skicka blommor till varann direkt om man säger så :)

2008-12-22 @ 22:35:25
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se