Tredjeadvents pynt!!!

Nu var det dags. Dags för det sista advenstpyntet att komma upp.... det var ju trots allt tredje advent igår! Det blev supermysigt, älskar när det är en massa ljus överallt. Försökte fotografera det men det är mycket finare i verkligheten!




Sähär mysigt blev mitt vardagsrum fönster...




Och det blev stjärnor i mitt sovrumsfönster också... nu fick ni en liten kik på mitt sovrum... tänk på att det är under omgörning!



Och mitt köksfönster! Önskar att jag är mer pysslig än vad jag är... men jag är glad över det jag har lyckats fixat till i alla fall. Btw hur svårt ska det vara att hänga upp en jä**la pappersstjärna då??? Har aldrig gjort det förut och det var nog första och sista året jag gjorde det! Nu hänger den nästan rak i alla fall.. men kan någon tala om vad den där lilla plastgrejen på sladden är till för??? Pappersstjärna på fot kanske inte är så dumt i alla fall...

Något mer som verkligen få en i julstämmning nu är att jobba i butik! Jag och Nissarna kan nog tävla om vem som har slagit in flest paket.. jag vinner nog :-)

Kommentarer
Postat av: ida

jättefint har du det gumman!!!!!den plastgregen ska du hänga upp stjärnan i, så blir den rak med=) så var det på mina ivarjefall .

Puss puss

2008-12-15 @ 23:19:23
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysigt du har det hemma gumman, perfekt. För jag kommer nog inte ha nått julpynt hemma hos mig =( kan jag komma till dig o dricka glögg o vin ;) Ja, jag åker imorgon. ska bli så spännande o skönt. Kommer hem på nyårsafton, ringer så fort jag sätter min fot i sverige o kollar vad ni planerat. Puss... hade bra!

2008-12-16 @ 12:15:50
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja plastprylen är för att hänga stjärnan i (men min blev inte rak ändå) sen kan det va en annan plastgrej oxå som man ska lyckas pilla i stjärnan för att den inte ska glipa i skarven men ändå hålla ihop... jag gav upp och köpte stjärna på fot i år!!!!

2008-12-17 @ 21:44:13
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se