Ska på kalas :-)

Weehoo äntligen lite lugn & ro!! Rean är igång så nu kan jag slappna av lite på jobbet... och ha kul!!! För shit vad kul det är nu när det är en massa folk i butiken! Men det finns fortfarande många bra erbjudanden kvar så kom och kika!!!!

Sista dagen i dag med pencellinet så skönt!! Det är ju inga energi piller direkt, har kännt mig som en zombie de sista 10 dagarna men nu är det slut med det!!! Ikväll ska jag på kalas (vad gulligt det låter) hos Tyra så att vi äntligen kan få fira henne!!! Läste på hennes blogg att det blir tårta och min favorit: Buzz!!!!!!!!! Förbered er på spö gullegrisar!!!!! Ska bli så kul att träffa alla igen det var så länge sen nu känns det som... Nu när Desperate housewifes kvällarna inte är längre så blir det ju ingen stående träff i veckan... vi som skulle hitta på en massa i säsongsuppehållet, skulle typ baka, kolla film och umgås.. vad hände???? Har varit rätt mycket nu i December men nu blir det lugnare så nu kanske vi hinner med sånt :-)

Ska ta lite bilder på vårat kalas sen men nu ska jag kolla på ett avsnitt av SATC innan jag går!!! Tar varje tillfälle jag kan till att kolla ett avsnitt... älskar mina julklappar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har blivit med blogg!



Hoppas ni hade det kul i går.



Du är bäst puss

2008-12-29 @ 14:56:41
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej babe! Då svara jag med här ;) Kul att ni har fixat med nyår, hade lite småpanik med det. Hoppas det är ok att min syrra hänger med. Hennes vänner är bortresta, ska bli så kul. Har köpt en skitsnygg klänning =) är redo den här gången. Ringer dig nu ska be dig om en tjänst. PUSS

2008-12-29 @ 21:42:49
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se