Ska inte klaga mer.. efter det här!!!

Är det normalt att gråta för att man inte kan jobba?? Eller är de bara ett bra tecken på att man tycker om sitt jobb?? Ok det är inte så att jag ligger och störttjuter varje gång jag är sjuk och inte kan jobba men just idag hade jag sett fram emot att jobba!!! Dels HATAR jag verkligen att vara sjuk, det är så tråkigt och onödigt och dels så är det sista helgen innan jul och alla ni som jobbar i butik vet hur rolig den helgen är!!! Mycket att göra, härlig stämmning och de flesta på superbra humör!! Steg upp imorse med inställningen att jag skulle få ta del av allt det där roliga men det räckte med 10 min för att förstå att det inte skulle gå...... skithalsfluss!!!!!!!!!!!!!! Men imorgon är det inget snack, imorgon har jag bestämt att jag är frisk!!!!

Idag orkar jag i alla fall kolla på alla dagtids serier på tv.. synd bara att det inte går lika många på helgerna!!

Ok det här var mitt sista klago inlägg, jag lovar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se