Hur har ni hittat mig??

Är lite nyfiken.. igår hade jag lite fler besökare än vad jag brukar (typ det dubbla, och ja det är fler än 2 :-) och det brukar jag bara ha när tyra har länkat till mig i nåt inlägg men det har hon inte gjort vad jag kan se så är det nån annan som har länkat till mig?? Eller har ni bara hittat hit ändå??? Skriv gärna och berätta!

Shit vad jag längtar efter att gå på stan imorgon!! Var så längsen... hoppas att det inte är alltför mycket folk och att det finns lite snygga rea saker kvar (2 ganska orealistiska önskningar jag vet)... Hoppas verkligen att kvällen blir kul också... jag vet att jag var superpositiv igår och det är jag nog ganska mycket nu också men jag provade min klänning förut och jag upptäckte att den inte satt alls så bra som jag hade hoppats, inte på långa vägar... men jag får se om jag hittar nåt på stan imorgon annars vet jag inte vad jag gör!!! Sen finns det andra orosmoln också men vi får hoppas att de försvinner...

Nej känner mig seg och och trött och frusen... ska nog krypa ner i soffan med lite Sex And The City och se om jag kan bli på bra humör igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se