En liten saga i från Göteborg!

Hallå!! En liten uppdatering från den stora staden Göteborg :-)
Har det superbra!! Efter att jag en kvart försenat (bra SJ) kom till Gbg så mötte Therese mig på stationen så åkte vi hem till henne där hon hade en flaska rödvin som väntade! Helgen kunde inte börja bättre!
Och idag var det upp och jobba i en superfin butik, alla ni som bor i Göteborg måste verkligen till den och titta (och handla). Och ett så härligt gäng som jobbar där, har haft en riktigt rolig arbetsdag...
Och nu då?? Jo nu sitter jag och dricker en grogg (därav den kanske dåliga stavningen) och bloggar medans Therese lagar mat till mig! Förstå att jag har det bra :-) Alla ni som ska till Göteborg skit i lyxhotellen och bo hos Therese istället... här blir man omhändertagen som en prinsessa!! Och ja som ni läste så dricker jag grogg så allt kan hända ikväll... är lite sugen på att dansa och det var tydligen Therese också så vi syns ute på dansgolvet då!!!!!

Over an out (haha längesen man skrev så)

Kommentarer
Postat av: Tyra

hoppas du har kul älskling puss

2008-12-07 @ 15:47:18
URL: http://www.tyras.se
Postat av: Erika

Halloj! "Äntligen hemma"...

Har semester hela Julveckan, vi kanske kan klämma in en date då?

Karm kram

2008-12-07 @ 23:21:10
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se