Bloggträff på Teaterbaren!!!

Ja just det ja!!! Jag har ju glömt att skriva att det är bloggträff på Teaterbaren imorgon. Det är Tyra som har fixat till den. Det kommer bli bra priser i baren, mingel och såklart: Desperate Housewifes!! Du behöver inte ha en blogg för att komma utan det går bra att dyka upp bara om du tycker om att läsa bloggar!! Så ta med er en vän och kom!!
Själv ska jag ta med mig Fia, så kul att hon vill följa med!!!

Syns imorgon då :-)



Jag & Fia i sommras (saknar sommar) ok jag vet inte vad jag har för leende... ehh ingen vinnande fotomin i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Ser på inlägget att du oxå ska ner till Göteborg...Jag ska nämligen oxå dit och hälsa på en kompis...:) Kanske att man kan titta förbi där du ska jobba...Om man hittar o hinner dvs ;) Pöss pöss

2008-12-03 @ 08:40:59
Postat av: Hanna

Jag blev tvungen att hålla mej borta från ratten idag=) Vi får ta en fika i veckan istället! Kram!

2008-12-03 @ 20:56:42
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se