Bara julen som saknas.....

Sådär ja!! Nu är alla klapparna inslagna och klara.. har haft en liten julklappskväll nu, en liten tradition jag har då jag sätter på julmusik och slår in alla paket! Har även lyckats få till några rim också! Älskar jul!!!!!! Kolla högen, kan knappt vänta innan jag kommar hem till mamma & pappa och kan lägga de under granen!!




Ett litet såhär sista minuten tips om ni vill få till lite extra roliga paket: Använd nåt roligt att linda runt paketen istället för vanligt snören!!! Förra året köpte jag tunnt glitter och använde som snören och i år blev det pärlband!!! Lita annorlunda och roligt!!



Nu är det bara dags att duscha, packa och sen hoppa i säng så att det fortare blir imorgon så att morgondagen försvinner fortare så att jag kan komma hem till Byle för att fira jul!!!! Där får tiden gärna stanna till lite innan julen är slut:-)

God jul på er allihopa om vi inte hörs innan!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se