Är jag den enda som är normal??

Finns det fler eller är det bara jag som gråter i slutet till filmen Mona Lisas leende?? Varje gång!!!!! Har sett den hur många gånger som helst och varje gång så rinner tårarna när Kirstin Dunst cyklar efter bilen när Julia Roberts åker iväg... sorgligt?? Egentligen inte men det trycker på gråtknappen hos mig!!!

När vi ändå är igång: Är det nån mer än jag som bara måste läsa de artiklarna som det står "Varning för starka bilder" bara för att se på de starka bilderna?? Är man en sjuk människa då?? Jag skulle aldrig läsa de artiklarna om det inte hade stått så ju, men ett sjukt begär hos mig vill ju se hur bilderna ser ut och är de riktigt hemska så måste jag titta lite extra! Snälla säg att nån mer är som jag!!!!!

                                                 

                        En riktigt sorglig feelgood film... ehh ingen klockren blandning!

Kommentarer
Postat av: Singing Bee

Jag gråter jag med, VARJE gång.

Såg den igår kväll för säkert 4 eller 5e gången... o lika mkt tårar kom som förra gången och förra gången osv... :-)

Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 13:05:04
Postat av: Micke

Står det en varning för starka bilder så läser jag med. Samma sak om jag läser om exempelvis ett starkt youtube-klipp så måste jag leta upp det. Exempelvis Saddam's hängning, lite bisarrt kanske. Men åndå tror jag att många är så :)

2008-12-31 @ 13:14:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew
Postat av: Micke

Det finns ett sådant klipp ja, fast man får inte se allt. Det bryts precis innan det sker typ. Men kuslig stämning ändå när man får se när de lägger snaran om halsen på honom..



Mitt nyår var bra, hoppas ditt med var det :)

2009-01-01 @ 18:44:10
URL: http://www.metrobloggen.se/mickew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se