Alla flyr från mig!

Så då var avskedsmiddag nr två för Lisa avklarad. Fattar inte riktigt varför man inte går ut och äter oftare bara för att träffas. Inget dricka bara äta och prata. Det är ju ett perfekt sätt att göra vardagen lite roligare. Se det som dagens tips, dra ihop dina vänner och gå ut och ät man blir riktigt glad över det.

Något jag inte är glad över är att det var sista gången jag träffade Lisa innan hon åker. Mycket sorgligt! Men tiden kommer förhoppningsvis gå fort så att snart är hon hemma igen. Under tiden får vi som är kvar här hemma se till att roa oss så gott vi kan. Men Lisa, gumman, du kommer vara saknad!

Imorgon är det dags att träffa ännu en saknad vän, Tyra! Som tur är så finns inte hon lika långt bort som Lisa kommer vara men tillräckligt för att inte kunna träffa henne så ofta som jag vill. Vi får ta igen lite av det imorgon!


               

                   Tre av kvällens deltagare: Jag, Lisa och Alva-Vilja! En underbar trio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se