Oj vilken dag!

Hallå! Nu är vi hemma hos Cissi som är så snäll så att vi får sova här i natt efter dagens alla äventyr. Skulle ju börja dagen med en grym shopping enligt min planering men tyvärr vet jag inte vad som hände så det blev bara en enkel t-shirt och ett par skor. Ångrar lite nu att jag erbjöd mig att jobba imorgon annars kunde jag kanske ha hittat mer då. Får väl se det som ett sätt att spara pengar annars.

Efter det så mötte jag upp Tyra och det blev en sväng på Gina Tricots pressvisning. Se fram emot höstens/vinters kläder kan jag säga. Grymt snygga klädesplagg kommer att dyka upp. Jag vet redan vilka jag kommer att köpa, bara att hålla ögonen öppna nu!

Efter det var det dags för Tyras överasskning: Att vi blev sminkade av Make up store. Älskar att bli sminkad och speciellt när man ska iväg på nåt kul. Sminkade och superfina åkte vi sen till Berns för Make up store visningen. Vilken visning! Vilken kväll! Skulle lätt kunna vänja mig vid detta livet. Såg en massa roligt folk och annat kul. Tyvärr mår inte Tyra bra så det blev en tidig kväll men det kommer nog kännas bra imorgon. Men kvällen är inte riktigt slut än för nu sitter vi som sagt var hemma hos Cissi och ska snart ladda en film och mysa ner oss i soffan med lite godis. En perfekt avslutning på en superrolig dag!

Bilder från dagen får ni imorgon när jag kommer hem men så länge får ni nöja er med några jag har tagit från Tyras blogg.





Kvällens enda Idol bild. Man kan liksom inte bara låta Babsan gå förbi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se