Jag har äntligen fått en ny syn på världen!

Idag så har det hänt en sak. En sak jag inte upptäckte först men när jag väl gjorde det blev jag så glad så att jag fick ont i magen! Jag stog och jobbade framför datorn när det helt plötsligt slog mig att jag såg allt på datorn utan att krypa in i den. Allt var klart och jag kunde fokusera på det som jag läste. Äntligen! Kollade ut också och upptäckte att jag såg öppetiderna på Jula huset (mitt eget lilla test) som är en bra bit bort! Min syn har alltså äntligen blivit som den ska. Det är en liten bit kvar innan den är perfekt men jag börjar närma mig. Men nu börjar jag äntligen få valuta för mina pengar, som jag har längtat! Nu kan jag snart rekomendera andra att göra den också!


                  


                       Försökte hitta en bild som visar hur glad jag är :-)

Kommentarer
Postat av: nina

ööh jävla psyko.. de va inte ens dig jag mena så varför tar du åt dig ? Jag kommenterade bilden & om du inte va med varför skulle jag då mena dig ??? Tänk lite idiot

2009-10-04 @ 00:14:15
URL: http://amelsnina.blogg.se/
Postat av: Tornevall

1. Bilden påminner om någon som jag NÄSTAN känner. Snygg! Den känns så bekant så det är nästan lite kusligt :D



2. Ööh. Skum förstakommentar... :P

2009-10-04 @ 00:56:29
URL: http://blog.tornevall.net
Postat av: Ögonlaser

Ofantligt trevligt att läsa! Hoppas synen blir bättre och bättre nu, kram!

2010-07-27 @ 17:32:37
URL: http://xn--gon-laser-z7a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se