Älskade föräldrar!

Jag har verkligen världens bästa föräldrar! Idag kom de och hälsade på mig på jobbet och bara för att de tycker att jag är så duktig och att jag jobbar så mycket och har lite jobbigt med ögonen så fick jag en present! Så himla gulligt! I paketet var det Dolche & Gabbanas parfym Light blue, en klassiker om jag älskar!

Det är sådana saker som betyder så mycket tycker jag. De här små, oväntade och uppskattade sakerna. Att bara få höra att jag är värd en present för att de tycker att jag är så duktig gjorde att jag fick en helt ny energi!

Mamma & Pappa ni är bäst! Tack för att ni finns och stöttar mig i livet!








Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh, va gulligt!!

Såna överraskningar är bland det bästa som finns!!



// Kram Marie

2009-09-28 @ 10:02:39
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se