Åh har aldrig varit såhär nervös!!

Helvete vad nervös jag är!!! Jag tror jag dör!! Imorgon är det dags för min ögonoperation och jag är millimeter nära att backa ur bara för att jag är så nervös. Jag hatar verkligen allt som har med sjukhus, läkare och som har med att skära i en att göra och så går jag och helt frivilligt och betalar en massa pengar bara för att utsättas för sånt här. Fan hur tänker jag?! Åhhh vill att det ska vara imorgon kväll nu så att jag har det här gjort. Kan kanske inte se att skriva efteråt men så fort jag kan det så ska jag berätta för er hur det har gått och om jag vågade genomföra det. Kanske kan få min gulliga pappa att agera spökskrivare åt mig annars.

Det kommer snart ett inlägg med lite bilder från en galet kul kväll igår ska bara ladda upp de först. Kommer nog inte kunna sova på hela natten så det är lika bra att jag har nåt att göra. 


            

Kommentarer
Postat av: e11e

Förstår att du är nervös men jag håller tummarna för att det ska gå snabbt. Sen har jag bara hört talas om lyckade sådana operationer och det kan ju vara en liiiten tröst mitt i allt kanske =)



kram på dig

2009-09-10 @ 00:30:34
URL: http://e11e.bloggspace.se
Postat av: Micke

Lycka till :)

2009-09-10 @ 05:49:36
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se