Så här snygg är jag när jag är ledig!

Springer runt här och plockar lite när jag helt plötsligt ser mig själv i spegeln. Så typiskt mig att alltid hitta så mycket smink överallt som jag måste prova under tiden jag städar för att se om det är värt att ha kvar. Ännu mer typiskt mig att inte tänka på det, jag skulle lika gärna kunnat gått ner på stan nu och glömt bort det!

För den som tittar noga så ser man att det är två olika färger på läpparna ett rödare på underläppen och ett annat på överläppen, fråga inte varför! Dessutom har jag kletat på ögonskugga på ena ögat, vilket mest ser ut som om jag har fått en smäll, kanske inte en skugga värd att behålla! Sminket runt andra ögat är bara ett resultat av slarvigt borttvättat smink..


              

För att göra det hela värre så måste jag såklart matcha hemskt smink med en ännu värre fotomin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se