Kvällen kan inte bli bättre!

Vad kan göra en fredagkväll perfekt? Jo att dela den med en underbar vän i detta fall mitt vin Tess (se inlägget under) tillsammans med en halv pizza (var), godis, chips, Idol, levande ljus, Idol och såklart riktigt vin! En riktigt välbehövlig myskväll alltså. Det kan behövas för imorgon är det barnkalas på Nordik och då behöver man ladda upp krafterna för att orka med en massa härliga barn som kommer springa omkring! Om ni har barn kom förbi, det blir bullar & saft och fiskdamm (med påsar som jag har packat hela dagen) och såklart en elefant! Tjohoo som att bli barn på nytt (kanske lite ironisk).




Samir kunde inte hålla sig idag, han var bara tvungen att prova elefant dräkten. Man säger ju att man ska roligt på jobbet. Jag har så roligt så att jag ligger på golvet och tjuter av skratt.






Kan det bli bättre?






Mina nya mysstrumpor från Willys för 15 kr. Årets köp måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Michalw

Är det nåt speciellt som firas på Nordik?? Låter iaf som ett bra tillfälle att spana in där med grabben, aldrig varit där :)

2009-10-09 @ 22:54:40
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Det tror jag absolut vi kommer göra :) Säger hej i så fall hehe

2009-10-09 @ 23:01:51
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha nej men det är ju Calle som kramas med elefanten! :)

Ha en trevlig dag! :)

2009-10-10 @ 12:27:02
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se