Jag vill ha den svarta!

Sitter hos grannen nu och fixar håret och kollar på rosa bandet galan. Summan av den är väldigt sorliga historier och att Måns Zelmerlöv inte riktigt höll måttet ikväll. Annars låter mest samtalet såhär:

Jag:
Vilken bil skulle du välja mellan den röda och den grå? (Man kan tydligen ringa in och vinna en bil och välja en utav tre)

Alec: Jag skulle välja den grå för den är värd mest pengar.

Jag:
Jag vill ha den svarta!

Alec: Men den svarta är redan tagen gumman du kan inte ta den.

Jag:
Men jag vill ha den!

Där tar vårat samtal slut. Ingen idé att disskutera med en tjurig, trotsig Marre bara för att hon inte får välja den svarta bilen lixom.

Ush nu var det sorlig historia igen... nej ska nog sluta kolla på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se