Har så roligt!

Jag älskar söndagskvällar! Inte för att det snart är måndag igen utan för att det är den kvällen som jag tillåter mig själv att ligga i soffan och slappa och ha det skönt. Ha en riktigt tv kväll (som oftast blir framför datorn ändå med tv:n på i bakgrunden).

Igår då? Jo det blev en superrolig kväll med superroliga tjejer och killar! En mycket rolig förfest där vi bla dansade en helt spontan synkad dans till Infinity nästan hela festen. Det är sådana där saker man bara får till i bland och jag är så arg att jag inte har det på film! Efter det blev det utgång till Bomull där det var proppat med folk men kul ändå. Och eftersom man ställde tillbaka klockan i natt och det var öppet en timma längre så tyckte vi att det passade bra att gå till Palace sista timmen! Kanske hade varit ett bättre val att gå hem och sova men man tänker inte alltid så superbra så sent på natten!

Jag är så glad att jag har så sjukt roliga och underbara kompisar! Tack för att ni gör allt mycket roligare!



Me & Babe 1




Me & babe 2





Såhär kul har man när man går ut med dessa tjejer!







Min min säger allt!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Snygga brudar!!!

Tack för ditt bidrag Marre, du är bäst! Kram

2009-10-26 @ 16:29:47
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se