Min syn på världen!

Det är så sjukt men jag ser så bra nu! Jag ser förbättringar (obs: dålig ordvits) varje dag. Nu är allt helt klart, både färger och skärpa. Helt otroligt faktiskt att man kan bränna i ögonen för att få bra syn. Har även börjat fatta grejen nu med att slippa hålla på med linser och glasögon. Skönt när man sover borta eller bara när man kommer hem på kvällen. Har fortfarande lite svårt att slappna av när jag kommer hem och sätter mig i soffan utan att ta av mig linserna först. Det har liksom varit min "avslutningsgrej" för dagen, att när man har tagit av sig linserna så kan jag slappna av. Men det är inte så konstigt att jag inte har vant mig vid det än , jag har ju haft linser i 12 år och varit utan i snart 6 veckor.

Som ni vet så gjorde det skitont de första dagarna och jag hade även ont och var trött en bra tid efteråt men jag kan ändå rekommendera det till andra som funderar på det. Bara man är medveten om smärtan för efter den så är det värt det. Glöm inte heller att det tar ett tag innan synen är stabiliserad, ha bara tålamod!

Går ni i tanken på en operation och har några funderingar så fråga på bara! Nu känner jag att jag kan ge rättvisa svar :-)


                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se