Mitt glammiga liv kan bli glammigare, alla händiga killar titta hit!

Mitt liv är inte alltid så galmmigt som det kan verka (hehe). Som idag t.e.x när jag jag står och rensar avloppet och skurar toaletten. Vad är då perfekt att klura på i en sådan stund om inte hur man kan få sitt liv lite roligare utan inslag av toalettstädning. Svaret är såklart: En kille som kan göra det åt mig! Här kommer därför en kontaktannons (vet att jag har haft en på bloggen förut med detta är alltså en uppdaterad version):

"Söker en händig man som inte är rädd för att ta i. Du ska tycka det är helt ok att ta hand om hemmet med allt vad det innebär, så som städning och matlagning. Dessutom ska du vara en duktig hantverkare och du får gärna bygga om lite då och då på mina direktiv (och då helst i bar överkropp). Du ska vara romantisk men inte sliskig och du älskar att ge mig presenter, helst skor, när du tycker att jag är värd det! Förutom det så har du grymma armar helst med tatueringar (dock inget krav, det går ju att fixa till i efterhand då även jag får vara med och bestämma motiv), du ska vara rolig och få mig att skratta och även viktigt att du får mina vänner att skratta!"

Ska väl inte vara så svårt att hitta någon med de här kriterierna tycker jag?! Finns du händiga man därute någonstans och känner dig lockad av att träffa mig så hör av dig :-)   


Kommentarer
Postat av: carro b vingåker

du.. jag har en som passar in på det där. men han är ... UPPTAGEN ;) hehe!

2009-11-06 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se