Kärlek till mina vänner!

Måste bara berätta om vad jag trodde skulle bli kvällens överasskning. När jag kom in i min trappuppgång så kände jag att det luktade parfym och direkt så kände jag igen den. Det luktade Tyra i hela trappuppgången och jag blev super lycklig bara av att känna doften (saknar henne, låter visst kär nu men det är väl en slags kärlek man har till sina kompisar, eller hur?) I alla fall så fick min fantasifulla hjärna genast en vison om att Tyra skulle sitta i trappan utanför min dörr när jag kom upp till den. Jag hade i alla fall en förhoppning. Förstå att hjärtat var nära att stanna när jag ser att det är någon utanför min dörr i fönstret innan sista trappan! Och förstå att hjärtat gick i kras av besvikelse när jag nästan krockar med "Tyra" som visade sig vara min granne... Fan!

Gumman saknar dig sjukt mycket! Puss

                 


Kommentarer
Postat av: Michalw

Vilken besvikelse. Skulle varit grymt om hon verkligen suttit där. Har själv överraskat en dåvvarande flickvän så en gång på självaste julafton :)

2009-11-13 @ 15:57:28
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

Oj vad fint skrivet :)



kram

2009-11-15 @ 21:52:45
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: TYRA

FAB VAD GULLIG DU ÄR !!! ÅH ÄLSKAR DIG

2009-11-18 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se