Hur kan dagen försvinna så fort?

Oj vad hände, halva dagen har visst redan gått! Vaknade kvart i 9 första gången och tänkte "nej, det här är min första sovmorgon på länge så jag tänker INTE stiga upp nu!" så jag somnade om. Och vaknade kvart över 11! Och det värsta utav allt?! Jag fick ångest över att jag hade sovit så länge så att så mycket av dagen redan hade försvunnit, och jag ångrade mig att jag inte steg upp när jag vaknade första gången vid 9. Då har man ganska svårt att koppla av va?!

Och nu sitter jag här vid datorn och ödlsar ännu mer tid av dagen när jag kan använda den till annat. Dags att ladda med musik och börja städa!

Just det! Hatar snö! (Men är på ganska bra humör ändå, är ju inomhus och har inga planer på att gå ut så jag slipper det vita äcklet.) 

 


Saknar inte vinterjackan men saknar ihjäl mig efter Lisa! Gumman var glad över att du slipper årets första vidriga snö. Önskar att jag var hos dig i värmen nu!


Kommentarer
Postat av: malin

Snö är mysigt! Ja, innan det blir slask och så asså ;D

2009-11-05 @ 14:23:35
URL: http://malime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se