Har punktat upp min dag

Tänkte att jag skulle berätta lite om min dag idag. Min enda lediga dag fram till nästa helg. Ni får den i en stapelberättelse:

# Började dagen med en superskön runda runt strömmen. Perfekt flås och perfekt väder. Svalt men inte kallt!

# Fått två inneboende igen. Akilles och Lillan fick komma tillbaka eftersom de inte trivdes på det stället de flyttade till och Tyra ska åka bort. När de kom hit igen blev de glada och det märktes att de blev hemma här direkt igen. Kärlek till de två små, men tyvärr pallar jag inte ha de permament. Har för liten lägenhet, är för mycket borta och jag blir tokig på all kattsand och katthår överallt. Men jag passar på att gosar med de så mycket jag kan under denna vecka de är här.

# Haft en mysdag med min bästa mamma. Min mamma betyder allt för mig, hon är inte bara min mamma hon är även min kompis och vi måste träffas så ofta vi kan. Snart åker vi dessutom på semester. Längtar!

# Fått sjuka svinto tovor i mitt hår. Kommer nog aldrig att få någon reda på det efter att jag har tagit ur det långa håret, vilket blir snart. Men det åker på nytt ganska snart också....

# Ätit alldeles för mycket mörk choklad så nu sitter jag här och avslutar dagen med att må illa och kolla på Brothers & sisters.

Så de var min dag! Vad har ni gjort?

                 

                                             Tillbaka i mitt våld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se