Lite bröllopsbilder!

Så nu har jag fått in bilderna i datorn. Jag är lite arg för jag är fortfarande inte kompis med min kamera så en del bilder blev sådär.

Ush allt känns så tomt nu när det är över. Jag har ju varit hos Ida i nästan en vecka och det har varit fullt upp nästan hela tiden med både bröllopsplanering och barn. Desutom har det varit strålande sol hela tiden så vi har suttit ute i deras trädgård och haft det bra. Sen kom gårdagen och den var helt underbar och så idag är allt över och jag är hemma igen i min lägenhet i stan helt själv och det är alldeles tyst. Känner mig lite ensam. Ska faktiskt bli skönt att jobba imorgon så att man har lite att sysselsätta sig med.

Nu ska ni få se lite bilder!



Bruden, brudgummen, tärnan, bestman & bilen som vi åkte runt med till fotograferingen och kyrkan.



            


      




Några bilder från fotograferingen. De små är klickbara









Världens bästa toastmaster, Moa! Hon ordnande kvällen grymt bra!




Tärnan & bruden lite senare på kvällen och kanske lite mindre stilfulla....




Mitt hår som igår var väldigt fint och som jag nu ska försöka reda ut eftersom det inte är lika fint längre...

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Åhhhhh!!!!!!!! Så himla fina ni var! Jättefin i håret gumman. Och vilken bröllopstårta, för att inte tala om bilen!



Stort grattis till dom igen =) Kram kram

2009-05-04 @ 19:42:28
URL: http://beatas.se
Postat av: Tyra

guuuud så fint! du är underbar! Det var ett så otroligt fint bröllop!!!!!!!!!!!!!!! PUSS

2009-05-04 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se