Jag är den svenska kronans bästa vän!

Åh vädret är superfint, många är lediga imorgon och det suger i gå-ut-tarmen nåt enormt, men vad stoppar mig? Inga pengar såklart! När ska jag bli vuxen och börja spara pengar så att man har. Eller i alla fall försöka få de att räcka till lite längre än den första varje månad. Måste komma på något smart och det fort för jag vill inte att hela sommaren försvinner inomhus för att jag är ett ekonomiskt pucko. Har faktiskt redan räknat lite på nästa månads ekonomi och jag ska försöka få det att fungera. Snälla stoppa mina inköp annars. Bryt sönder mitt Visa kort eller ta det i förvar och ge mig veckopeng istället. Inga mer onödiga inköp!

Har ni ett killer sparknep på lager? Gör alla utom den svenska handeln en tjänst och ge det till mig!


              

                               En shopaholics bekännelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se