Changeling!

Jag lovade ju er en liten recension av fimen igår (Changeling). Så grymt bra. Och så grymt obehaglig. Det otäcka är att det har hänt på riktigt och det gör mig rädd att det har gått till på det där sättet. Att man inte ens kan lita på polisen, vem kan man lita på då? Nåt utav det otäckaste är dessutom hur de behandlade mentalpatienter förr i tiden. Var man inte mentalsjuk innan man kom dit (vilket det fanns många som inte var) så blev de det där med den verbala och elektriska behandlingen de fick. Det här har retat upp mig förr och jag fick lika ont i magen när jag såg det på filmen igår. Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den!

I övrigt så var det en supermysig kväll med grannen, vi åt tacosallad och godis. Ja jag vet jag fuskade mitt i veckan, men det var ju faktiskt dagen innan en röd dag så det måste ju vara halvt godkännt ändå?

                    

Angelina Jolie, en tjej som skulle ha passat in och vara snygg i alla tidsepoker. Inte alla som kan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se