Akilles har suttit fast i fem dagar!

Men gud ni kan aldrig gissa vad som har hänt! Jag har fått fram Akilles från soffan. Han har inte legat där för att han har varit rädd. Han har legat där för att han inte har kunnat komma ut!! Förstår ni vad hemskt, han hade fastnat under soffan alltså. Han har lyckats klämma sig in men inte ut. Jag har ju lyft på soffan men då har han inte kunnat komma ut och eftersom jag har varit själv så har jag inte kunnat både lyfta och dra ut honom samtidigt. Men nu ställde jag en tallrik mat en bit från soffan och när jag lyfte då så kom han fram. Jag mår jättedåligt nu. Jag har ju tänkt att kunde han komma in så kan han ju komma ut. Har ju trott att han var ute när jag inte var hemma. Jag som har längtat så mycket efter att klappa honom och har varit arg för att han inte kom fram, och så satt han fast. Jag hoppas verkligen att jag får vara kattvakt igen efter det här..

Nu ska jag gosa med Akilles jättemycket, och Lillan också såklart!


Kommentarer
Postat av: Micke

Oj, jag trodde med att det var så att han var rädd eller något, tänkte om han kanske aldrig varit hos dig innan. Trodde med att om han satt fast så skulle han väl jama och ha sig.

Tur i alla fall att du kom på det.

2009-05-08 @ 22:11:45
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se