Jag kan knappt tro att det är sant!

Ni kommer inte tro mig! Men nu är faktiskt hyllan uppe. Två veckors frustation är över. Skitföretaget Ellos svarade ju såklart inte, det finns en gräns för hur länge jag sitter i telefonkö men de hade väl fullt upp med en massa klagomål och reklamationer kan jag tänka mig. I alla fall så tänkte jag att jag gör ett sista försök och denna gång så åkte häftmassan fram igen för att hjälpa till, men ingen tejp! Och det funkade! Har i för sig inga större förhoppningar om att den kommer att sitta uppe sålänge, men gör den det så blir jag riktigt glad. Nu kan jag äntligen ta tag i det som jag inte har kunnat ta tag i för att jag har haft fullt med skohyllan, som att städa resten av lägenheten och att rensa i mina garderober.

Lite kul att hitta en massa skor jag hade glömt bort. Visade sig att jag har en liten skattgömma under all skit som ligger därinne. Ska bli kul att röja resten sen och se vad man hittar. Men det får bli ett senare projekt, nu ska jag äta!



Kolla vad ren och fin den ser ut utan all tejp...





Nu ser den ut som en dröm igen! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: svansen

Så jävla bra de blev! Värt mödan till slut!

Puss

2009-03-24 @ 22:27:24
URL: http://svansens.se
Postat av: Nadde

Jag har länge letat efter skoförvarings-hyllor...och detta var ju en jättebra lösning! Är den från Ellos?

2009-03-28 @ 10:21:04
URL: http://harmoniis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se