Saknar en huvudattraktion!

Men vad händer, Elisabeth dansade ju bra! Blev riktigt imponerad av henne, tanten kan bugga!

Ok nog om hon med håret och åter till mig med klädproblem. Ska till Linköping imorgon och festa med folket där (kul!) och eftersom jag åker direkt efter jobbet så måste jag komma på outfiten nu. Jag har en nödlösning och jag har en nödlösning till nödlösningen men ingen huvudattraktion. Jobbigt läge... Får nog ta med mig en liten resväska så att jag kan välja och vraka ordentligt. Spännande att gå ut lite i Linköping i alla fall, det var riktigt längesen!

Känner mig lite gladare idag men det handlar mest om att jag inte orkar gå runt och vara sur och deprimerad. Livet är för kort för det så det är bara att göra det bästa av sitationen. Visst sina känslor styr man inte över så jag känner mig fortfarande lite besviken men sin inställning styr man över och det är den som jag har fått skärpa till lite. Och visst blir allt lite roligare då?!




Har ju inte träffat Tess på hur längesen som helst! Ska bli så kul imorgon! (ja,det är godiständer vi har i munnen)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får kul här i min hemstad!

2009-03-14 @ 16:00:58
URL: http://eeemma.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad fin du var i brunt hår :)

2009-03-16 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se