En annorlunda DH kväll

Tisdag idag och jag är inte hemma så det blir ingen Desperate Housewifes kväll för mig. Därför har jag tvingat Ida att ha en DH kväll med mig här istället och hon var inte så svårövertalad. Så nu har vi börjat ladda, vinet är framtaget och barnen har somnat. Ska bli kul med en DH kväll med Ida skulle gärna vilja ha med henne på en av de riktiga kvällarna i Norrköping någon gång jag tror hon skulle platsa bra bland de galna saker som bruka hända då!

Undrar vart hon tog vägen nu förresten, hon försvann.. jag som tyckte hon skulle komma med mat till mig. Har nog blivit lite bortskämd under tiden jag har varit här, kommer bli lite svårt att komma tillbaka till vardagen där jag får ta hand om mig själv igen. Fast något som ska bli kul är att sätta upp mina nya skor i min kära skohylla när jag kommer hem. Undrar bara vart de ska få plats, den blev ju ganska full direkt. Får kanske köpa en till. Eller nej, har inte tålamod till att sätta upp en till. Skulle nog inte ha sågat sönder den första så mycket, då skulle det nog få plats fler skor.

Åh nu kom Ida med mat! Hon vet vad jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se