Bara en lilten update

Jag är helt slut som artist. Det är kul att ha saker att göra men ibland måste man kanske vila lite också. Känner bara att jag har ett litet för fullspäckat schema för att hinna det bara. Måste väl inse att jag börjar bli gammal och då måste man ladda om batterierna ibland. Funderar på att lägga om morgondagens aktiviteter och bara vila lite. Skulle ju vara skönt.

After worken igår var trevlig. Ett vuxet ord men det är bäst så man kan beskriva kvällen. Kul att testa på ett nytt ställe (Manesa) har aldrig varit där förut. Kul att testa på att äta tapas också vilket jag faktikst inte heller gjort förut (är väl den enda i hela världen som inte gjort det). Men det bästa var nog alla roliga drinkar de hade. Om man vill testa på att dricka roliga, annorlunda drinkar så kan man gå dit!

Nehe ska väl ta tag i min sista jobbdag innan 6 (fullplanerade) lediga dagar nu!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyra vad fan hände igår? Om du får tag på en telefon så ring mig!

Kommentarer
Postat av: Tyras.se

oohhhhhhhhhh jag vill bara gråta min mob och min kamera med alla thailandsbilder blev snodda!!!!!!!! jag dör

2009-03-26 @ 11:24:42
URL: http://tyras.se
Postat av: svansen

Njuter med dej och din semester! Pussss

2009-03-26 @ 22:26:03
URL: http://svansens.se
Postat av: Marie

Skönt för dig med lite ledigt från jobbet!!

Ha det bäst :-)



// Kram Marie

2009-03-27 @ 06:45:45
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se