Vem vilar på semestern?

Kom på idag att det bara är lite mer än en vecka kvar till min semester. Ja nedräkningen har börjat! Har en superspäckad semester att se fram emot:

Nästa helg: Ok jobbar fortfarande då men jag ska i alla fall hem till Vingåker och den stora, årliga händelsen där, Augustibasaren! Och som ni vet så kommer min bästa Ida också!

Onsdag första veckan: Till Borås och Ida! Måste alltid hinna med ett besök dit när jag är ledig, hatar att bo så långt bort från de.

Torsdag: Jag fyller år! Jag hatar att bli äldre men jag älskar att fylla år. Och det finns inget bättre sätt att spendera den på än hos Ida med familj. Jag förväntar mig mycket uppvaktning under dagen och en nybakad tårta, bara så att du vet Ida :-) Kvällen firas i Borås med utgång.

Fredag: Erika kommer också till Ida och vi ska ha en liten vin/prata minnen kväll.

Lördag: Jag åker med Erika till Göteborg där jag möter upp Sandra som också har tagit sig dit. Sen blir det Madonna! Kommer bli en grym konsert och kväll i Göteborg, det känner jag på mig!

Söndag: Åker hem och packar om för på.....

Tisdag: ...drar jag och Johanna till St Tropez! Åh vad jag längtar, sol, bad och party och allt med Johanna som jag alltid har kul med!

Söndag: Kommer hem... sen är det nog tur att jag börjar jobba igen så att jag får vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se