Varför somnande jag?

Åh hur kan ett humör ändras så snabbt över en natt. Var på ett superbra humör när jag gick och la mig igår. Jag var fortfarande hel upprymd från filmen, sen ringer Tyra och vi pratar ganska länge om allt från hur vi kan jämföra killar med oss själva till vad vi ska göra i helgen och att Britney sög. Om allt som finns att prata om tror jag, och då blev jag på ännu bättre humör, man blir det av att prata med en av sina bästa kompisar när man saknar henne! Sen är jag så förväntansfull inför något som jag verkligen hoppas ska hända (vill inte säga vad än för då kommer det säkert inte hända) vilket gjorde att jag bara låg och funderade på det. Så jag har inte sovit många timmar inatt.

När jag sen vaknar så känns livet inte som en lika rolig sak. Mitt dåliga morgonhumör kom med en stor kraft, jag har inget roligt att se fram emot idag, solen skiner och jag ska jobba och så gick såklart min stereo sönder! Jag som alltid måste lyssna på radio på morgonen! Satte på tv:n istället och missar såklart det enda jag vill se, vädret! När jag sen går till jobbet så tar jag på mig samma skor som igår (pucko!) så jag har så ont så att jag knappt kommer fram och när jag väl gör det så har jag fått ett jättestort, rött myggbett mitt i pannan! Jag skulle aldrig ha gått och lagt mig helt enkelt!

Hoppas ni får en bättre dag än mig. Har ni inget att göra så kom förbi Nordik och pigga upp mig! Men var beredd på att jag ser ut som skit, det blir liksom inte bättre än såhär!


                     

                                      Kom hem nuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se