Vad tänker jag med?

Varje morgon när jag vaknar försöker jag det första jag gör komma på om det händer något roligt under dagen så att det blir lite lättare att stiga upp. Idag när jag vaknade var det ganska lätt att stiga upp (trots enorm trötthet) för ikväll så ska ju jag och Francsico på bio! Var ju 100 år sen sist och biosucker som jag är så har jag saknat det enormt. Både bio och Francsico har jag saknat! Vi ska se Baksmällan, en sjukt kul film har jag hört!

Kan också tala om att jag måste vara antingen den trögaste eller den mest envisa personen i det här landet! Igår när jag var ute och sprang så fick jag jordens blåsa på hälen eftersom mina löpardojor fortfarande är för små (nej de har inte blivit större och mina fötter har inte krymt, men de är fortfarande lika snygga). Tror ni inte jag tar på mig samma skor när jag går till jobbet idag?! Nu har jag alltså nästan ingen häl alls kvar. Inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se