Linköping goes Norrköping

Äntligen har Linköpingsborna fattat att de ska komma hit och hälsa på. I alla fall några. Ska bli så kul. Offrade hela fredagskvällen igår till att städa lägenheten så att de får plats. Tyvärr visar sig inte Norrköping sin bästa sida ikväll eftersom regnet öser ner. Får nog stryka grilla från listan och skriva till inomhus aktiviteter istället.
Har i alla fall haft en grymt bra dag på jobbet idag! Regn för med sig många kunder= mycket att göra= skitkul! Är i för sig ganska trött nu men jag vaknar nog till snart. Tänkte fixa lite bra musik och sen ska jag rota i garderoben efter nåt att ha på mig, det brukar göra en på G. Ska nog ha mina nya skor i alla fall ska visa er de sen!

Nej blir inte så mycker vettigt skrivet nu känner jag, får nog ta tag i mig själv istället!




Världens äldsta bild på i alla fall en av de som kommer ikväll. Och så jag i bakgrunden...

Kommentarer
Postat av: Lisa

E de bl.a Calle Bäck på kortet?

2009-07-12 @ 23:30:16
Postat av: Marre

Japp det är det :-)

2009-07-13 @ 10:34:07
URL: http://singelblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se