Staden som dog!

Vad har hänt med Norrköping på torsdagar? Jag trodde att allt var öppet på kvällen så vi planerade en riktigt utgång där vi skulle möta upp fler roligt folk. Vad händer? Jo, allt är stängt! Inte ok! Jag vet att jag har varit ute på torsdagar förut och det har varit öppet så varför inte nu på sommaren? Efter en kul förfest så gick vi till Harrys där det inte var nåt kul folk så då gick vi till Wasa (ja jag vet vi gick faktiskt dit) där det inte heller var nåt kul folk så vi dansade lite för att roa oss sen gick vi och köpte pizza som vi tryckte i oss. Trots tråkiga uteställen så måste jag säga att jag hade kul ändå, det är kul att vi kan roa oss själva så bra :-)

Har haft världens undebaraste lediga dag i dag också med lunch med Tyra och solning med Sandra. Frågan är bara om dagen ska sluta här eller om jag kanske ska hitta på något mer. Hm får nog fundera lite på det.

Imorgon får vi finbesök från Stockholm, kul!



Blev faktiskt knappt alls några bilder igår... vet inte vad som hände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se