Ska söka till hell moppers!

Ni kan aldrig gissa hur jag kom från jobet idag?! På moppe! Den absolut roligaste hemfärden jag har haft under mina tre år på Nordik. Våran underbart söta kollega Moa har en EU moppe som hon vägrar växa ifrån och eftersom jag hade bråttom hem idag så frågade hon om hon skulle skjutsa mig. Trodde inte jag skulle våga (är en fegis) men shit var kul det var! Fick pröva och köra lite själv först men jag ville inte köra hela vägen hem för jag vet inte vart man får köra med en sån där. Jag trodde man skulle köra på trottoarerna men det var visst fel. Jag kan verkligen rekomendera er att ragga på en 15-åring för att få skjuts hem (är det lagligt att skriva så)! Smidigt som fan :-)

Nu har jag bråttom igen för nu ska jag hem till Sandra och hennes kompisar. Är som vanligt lite sen, skulle ha varit där.. hmm nu! Ha en bra kväll!



Yeah mina takter från förr sitter i!




Det fanns till och med en jättesöt bagalucka som jag kunde ha min värdefulla packning i, perfekt ju!


Kommentarer
Postat av: LISA

Ha ha skulle betalt för att se dig

2009-07-16 @ 20:36:09
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se