Kan man stänga av sina drömmar?

Som ni vet så har jag en stor fobi för ormar. En riktigt livsstörande fobi till och med. Kan inte se de på bild och absolut inte på tv. Gråter och får panik om jag ser en på riktigt och undviker platser där de kan finnas. Har ändå lyckats inrätta mitt liv efter att kunna slippa de äckliga sakerna förutom vid en tidpunkt. På natten i mina drömmar. Jag har perioder då jag drömmer om de på ett eller annat sätt och de nätterna vaknar jag med panik och hjärtklappning. Inte helt normalt känner jag på mig men vad ska jag göra åt saken? Finns det någon överhuvudtaget med samma problem som mig? Och är det någon som vet vad det betyder att drömma om ormar, är det någon slags symbol för nåt? Känner att jag börjar bli rädd för att sova..... Inte ok!

                                                         


Ps. Detta min nya kategori: Jag undrar. Jag är full av tankar och funderingar så denna kategori är till för att jag ska fråga och ni får gärna svara....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende.



2009-07-21 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se