Jag är bekymrad över mina bekymer!

En vecka före jag fyller år och jag får den värsta livskrisen jag någonsin har haft imorse. Jag upptäckte det när jag sminkade mig. Ni vet när man lägger pannan i bekymersveck, mina veck försvinner inte när jag rätar ut pannan igen. Jag har fått rynkor! Botox känns inte längre som en dålig idé. Har försökt räta ut pannan hela morgonen men när man är bekymrad så åker ju pannan ihop igen och nu är jag ju bekymrad över mina rynkor så då gör jag ju de värre. Mitt liv är en enda ond cirkel.

Vi hade en galet kul piknick igår i alla fall, bilder kommer ikväll jag loooovar! Har faktsikt hittat sladden till kameran nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se