Har en mp3 till salu

Kom på att jag köpte en ny mp3 för ett tag sen som jag bara ska fylla med bra träningslåtar till när jag är ute och springer. Har som vanligt glömt bort den men nu skulle jag packa upp och ladda den. Men tror ni det finns någon svensk bruksanvisning med?! Nej bara slovenska och nåt språk till. Åh vad surt! Jag som är så sjukt oteknisk och som knappt kan läsa en bruksanvisning på svenska hur ska det då gå på ett annat språk? Och nej det är inte bara att stoppa in sladden i datorn och hoppas på det bästa för det har jag redan försökt. Så jobbigt! Någon som vill köpa en billig mp3?

Update: Ok nu är den inte till salu längre. Sladden hade visst åkt ur så det räckte med att stoppa in den i datorn igen så funkade den. Ibland är jag bra på att lösa mina egna problem!


Kommentarer
Postat av: tyra

hahahahahaha atack för att du förgyllar min dag åkrar e

2009-07-27 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se