En rosa dag!

Alla hjärtans dag idag. En dag som singlar brukar hata och bäva för. Men inte jag! Jag tycker det är en mysig dag som man kan visa alla runtomkring en hur mycket man tycker om de. Dessutom går allt i rosa idag och jag gillar rosa! Jag brukar ha som en tradition på alla hjärtans dag att bara unna mig själv en massa saker. Jag brukar hyra film, köpa pizza och en massa godis och bara krypa upp i soffan och absolut inte ha dåligt samvete över allt onyttigt jag trycker i mig! En alla hjärtans dag med mig själv alltså! Men i år infaller den på lördag så vad passar bättre än att fira den med folk man älskar, sina underbara vänner! Precis vad jag ska göra ikväll, det blir melodifestivalen, lite mat, lite vin och sen utgång. En perfekt alla hjärtans dag!

Vad ska ni göra idag?

                                          


                                      

Kommentarer
Postat av: Micke

För mig kommer det nog vara att ta det extra lugnt ikväll och se film och käka glass med grabben, sen en med mig själv när han sover. Mer behövs inte :)

2009-02-14 @ 09:34:52
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: tyra

ikväll ska vi ha så jävla kul

2009-02-14 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se